Det funkade hyfsat...

Jag klarade min arbetsdag igår ganska så bra tycker jag själv. Glädjen hos barnen av att jag var tillbaka och fina kollegors omtanke gjorde det lilla extra för att jag skulle hålla mig flytande. 

Jag såg dessutom till att göra allt lagom. Ingen stress och inte alltför höga krav på mig själv. Jag bad min yoga instruktör Zacharoula om att få köra lite lugn stretchyoga istället för Soma move, vilket jag fick. Det var ett alldeles perfekt pass för mig just igår. Lagom utmanande, lagom lugnt och lagom med smärta. Jo, det ska kännas när en stretchar ordentligt. Tog sedan en lagom lång promenad och satte mig sedan i "tysta-rummet" på jobbet och kollade på ett avsnitt av "Game of Thrones" innan mitt arbetspass började vid nio.

Visst var jag trött, nästan helt slut när jag kom hem, men jag hade ändå klarat det.



Klicka gärna på hjärtat ⬇️
#1 - - Anonym:

Det är roligt att se dig, men var rädd om dig❤❤❤/ Mikaela

Svar: Jag är positivt inställd till att orka fram till jul 🥰❤
Sandra Vulkan