Frostfin...

Igår var det dags att fixa naglarna lite julfina. Och då rött inte riktigt är min färg plus att de även ska passa på nyår så fick det bli vinterfrostiga naglar. Eva har alltid så bra idéer och tillsammans hittade vi den rätta kombinationen av färger och glitter. Var väldigt nöjd när jag körde hem i mörkret. 



Jag vill tipsa er alla om TrendRehab's ergonomiska sovkudde!! Den är inte så där stor och klumpig som vissa liknande kuddar kan vara och formar sig perfekt efter ens nacke och huvud. Jag har ALDRIG ont i nacken eller ryggen längre sedan jag fick hem min. Och ni som känner mig väl vet att jag haft en hel del problem med det tidigare. Men min rabattkod Sandra får du 20% rabatt på den och om du vill ha ytterligare 5% rabatt så är det bara att höra av dig till mig. Ordinarie pris är 499 kr med mina rabatter kostar den endast 374 kr!! En toppen bra investering till ett otroligt bra pris!

Länk till kudden: Klicka här

"TrendRehab ergonomiska kudde formar sig av kroppsvärme efter nackens och huvudets konturer och ger tryckavlastning samt ger ett bra stöd för nacken och axelmuskulaturen."
#1 - - Anonym:

Snygga naglar😍/ Mikaela