Tomtenissarnas tid är här!

Jag ÄLSKAR att få presenter och all annan omtanke och uppskattning via ord! Och igår började tomtenissarna leverera.

När jag kom till yogan igår morse fick jag en jätte fin julklapp av bästa yogaläraren Zacharoula, en ny yogamatta med orden 
"Let's namaslay bitches"
Så läcker! Och träffsäker. Sånt gör mig så glad och tacksam över att ha så fina vänner.



När jag sedan kom till jobbet och skulle ta på mig mina inneskor så sätt det ett gulligt meddelande fastknutet på ena skon.
"God morgon Jag önskar dig en fin dag!"



Så gulligt! På jobbet har vi varsin kollega som vi i hemlighet "tomtar" för fram till jul. Så jag misstänker att det är min tomtenisse som varit framme. Är så nyfiken på vem det är... 

Dessa två handlingar fick mig på toppen humör resten av dagen!

Dessutom är min energi äntligen tillbaka på riktigt! För en vecka sedan trodde jag inte att jag någonsin skulle få njuta av denna energi igen, det kändes nästan overkligt. Men nu är jag här igen!!

#1 - - Anonym:

Härligt med tomtenissar😀/ Mikaela