Tidsfördriv i bilen...

Då jag började jobba tidigt igår morse så hann jag inte med någon träning på gymmet. Men i bilen på väg till jobbet körde jag ändå lite rumpträning med ett motståndsband. Nej det var inte jag som körde, jag satt i passagerarsätet. Under 30 minuter fick mina glutes jobba tills det brände fint i skinkorna, vilade några andetag och körde vidare. Perfekt tidsfördriv i bilen!! Jag är med i en liten tävling som @Peppkampen kör just nu, det gäller då att på något vis träna minst 30 minuter per dag. Och eftersom jag inte visste om jag skulle få till någon övrig träning igår så fick detta bli mitt bidrag.



Vi hade julgransplundring ute på jobbet på förmiddagen. Dans kring granen och sedan discodans. Fick mig lite motion då.

Både Örjan och jag slutade tidigt. Jag mötte upp Örjan på Mirum där vi handlade mat innan vi åkte hemåt och plockade upp Tindra på vägen. När vi kom hem tog jag med mig hundarna ut på en powerwalk i solnedgången. 



Hade tänkt att denna dag skulle vara en vilodag för kroppen, men jag kan inte riktigt låta bli att åtminstone promenera i rask takt...

Dagar när jag inte får mig ordentlig morgonträning så mår jag inte riktigt lika bra som de dagar som jag hinner att ta ut mig på gymmet. Huvudvärken blir skarpare och yrseln återkommer emellanåt. Och energin bråkar med mig.