Back in the game...

Trots mitt illamående som numera är där redan när jag vaknar varje morgon som när en är gravid, så växte sig ett leende i mitt ansikte när jag märkte att energin var där om än inte helt och fullt. Orkeslösheten som hägrat den senaste veckan är fruktansvärd och svår för mig att hantera, så när den nu började lämna min kropp igår morse gjorde det mig hoppfull igen.

Bjuder en bild på detta fina konstverk som Engla målat!

På jobbet uppmärksammade även mina kollegor min förbättrade sinnesstämning och mitt förbättrade mående. Inspirationen sprudlade och jag flyttade, bar och möblerade min nya avdelning som jag ska börja på efter semestern. Nya ljusa oanvända lokaler som mina nya kollegor och jag fyllde med möbler i vita, grå och naturfärgade toner. En behaglig och rogivande atmosfär växer fram som bjuder på inspiration och utmaningar. Vid arbetsdagens slut, kl 13.30 hade jag redan gått över 9.000 steg bara på jobbet.

Vid läggdags (efter nygjorda naglar, shopping av helgens mat, middag, vibrationsträning och lite midsommarplanering) kände jag att jag längtade till jobbet. Underbar känsla!


Hoppas att du gillar detta inlägg och vill visa det genom att klicka på hjärtat här nedan!! Tusen tack på förhand snälla du!!
#1 - - Anonym:

Vad skönt och härligt 💕/ Mikaela

Svar: Ja vilken skillnad det gör med humöret också.. 💞
Sandra Vulkan