En första båttur & smultronlyx...

Vi kastar loss, i båten står korgar packade med lunch och fika. Klockan är ca 11 och vi är taggade upp till tänderna för en dag på solvarma klippor. I båten sitter förutom Örjan och jag Oliver, Sandra, Simon och Alice. Det är Alice's första tur ut med båt i skärgården och det är en ära för oss att få bjuda henne på denna upplevelse.




Vi kastar ankare och stiger iland på vårt älskade Missjö. Det blir ännu en helt fantastisk dag med påbättring av solbrännan, bad för Alice, korvgrillning, picknickfika på klipphällen och en båttur bland öarna för grabbarna medan Sandra och jag låg i solen och planerade inför nästa sammankomst för gänget...









Under morgonens promenad ut till Uvmarö plockade Sandra och jag massor av smultron som Alice och Oliver mumsade på och några som vi garnerade våra bananbröd med. Lyx!


Efter en middag hemma på gården åkte Sandra med familj hem till stan. Det blev genast lite tomt här hemma efter att vi haft fullt hus hela helgen...

Oliver och Tindra tog med hästarna på en ridtur medan jag skakade loss på min Fitnessplatta innan jag tog mig en lång skön dusch och sedan kröp ner i sängen. 


Ha en fin måndag!!


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg.
Tusen tack på förhand snälla du!!


#1 - - Anonym:

Vilka dagar😍/ Mikaela

Svar: Fantastiskt!! 🥰
Sandra Vulkan