En semesterdag med förberedelser..

Underbart skönt med en ledig dag dagen före Midsommarafton. Speciellt då vi hade en hel del att förbereda inför midsommarfirandet.

Men jag började faktiskt min dag med en kortare promenad med hundarna (och plockade lite smultron) för att sedan ligga några timmar i solen och bara ladda energi. Vi hade otroligt varmt och fint nästan hela dagen igår. Efter lunch drog det dock in några moln sim släppte några få droppar regn. Jag passade då på att gå in och göra två Västerbottenpajer, womenzynkbrödet och bananbröd. Bananbrödet provsmakade jag sedan med kokosgrädde och nyplockade smultron. Sååå himmelskt gott!!


Fortsatte sedan att greja och fixa med diverse saker till 5 kamp mm.

Gick även iväg och plockade ännu flera smultron i det heta och soliga vädret innan Jesica med familj anlände här hemma. Lite senare kom även Tessan med familj. Så underbart att ha sina finaste vänner på plats!! (Idag kommer Sandra med familj och få är vi fulltaliga.)

Just ja, jag ringde ett samtal under gårdagen som blev bättre än förväntat och kan skapa nya möjligheter lite längre fram. Mer än så kan jag inte avslöja i nuläget men hoppas att jag har väckt er nyfikenhet nu... 
Vilken cliffhanger va?!


Glad Midsommar önskar vi er alla!!
🍓🇸🇪🌺🌼🌸🌿


Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg och vill fortsätta att läsa om mig och mitt liv.
Tack snälla!!


En kommentar publicerat i Allmänt, Livet på gården;
Taggar: antiinflammatorisk livsstil, bananbröd med kokosgrädde och nyplockade smultron, cliffhanger, hälsosam livsstil, livet på gården, mot bättre hälsa, nyttigt fika
#1 - - Anonym:

Ååå, du får hälsa alla💕Hoppas ni får en underbar midsommar💕Jag är nyfiken😃/ Mikaela