Klarade inte att köra själv...

Envis som en gris så åkte jag till jobbet trots att jag inte alls mådde bra. Bara att bita ihop och göra det absolut bästa av mina få krafter tänkte jag. Men att ta bilen och köra in till Norrköping som jag planerat var inte aktuellt, fick åka med Örjan och försöka lösa sovplats under dagen.

Då jag inte började jobba förrän ca tre timmar senare än när vi anlände till stan så provade jag att gå på den inbokade yogan. Och det fungerade hyfsat bra faktiskt. Det var bara yrseln som störde min balans en aning. I övrigt var det skönt att fokusera på andningen, tekniken och de olika poserna.

Promenerade den lilla biten till jobbet och hann få mig en halvtimme till att vila vid datorn.

Arbetsdagen rullade på ganska så bra och en sen rast var min räddning för att orka med resten av dagen. Hade dock två kraftiga yrselattacker som tvingade ner mig på golvet för att jag inte skulle svimma.



Efter jobbet blev jag och Merima hämtade av Kristina för en mycket trevlig och en otroligt välsmakande middag hemma hos henne. En sista träff innan vi skiljs åt som avdelningskollegor. Jag fick sedan sova hemma hos Merima i Hageby, nära och bra till jobbet.




3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Nordic Wellness Mirum, Träning, Workout, anemi, bjuden på middag, järnbrist, kronisk huvudvärk, mitt älskade jobb, neurologisk sjukdom, orkeslöshet, yoga, yrselattacker
#1 - - Anonym:

Hoppas du mår bättre idag❤❤❤/ Mikaela

Svar: Ja det är betydligt bättre idag, om än inte helt bra... ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Måddan:

Hejsan. Jag hoppas att du kryar på dig

#3 - - Måddan:

Hejsan. Jag hoppas att du kryar på dig

Svar: Hej! Tack snälla! ❤
Sandra Vulkan