Magisk lördag ❤

Solen var på väg att börja stiga på himlen när jag vaknade vid fem-tiden igår morse. Var pigg så att somna om vår inte ett alternativ. Så jag gick upp efter ca en kvart. Gjorde stallsysslorna, rastade hundarna och gav mig sedan ut på en löpning i solskenet. Denna runda resulterade i 1 mil och tog exakt 55 minuter, vilket jag kände mig mycket nöjd över.




Intog en härlig frukost i solen tillsammans med Örjan. Blev sedan kvar i solstolen nästan hela förmiddagen och bara njöt och återhämtade mig fullt ut. Till lunch blev det grillat, något som jag aldrig tröttnar på. Tänk att kött, fisk och kyckling alltid smakar så himla gott när det grillas!

På eftermiddagen bakade jag massa nyttigt gott.  Bananbröd, bönbröd, kikärtsbollar och kikärtsblondies. Kände mig produktiv och kreativ!



Vid 19 åkte Örjan och jag in mot Norrköping för att gå på Jill Johnson's krogshow på Arbis. Jag visste att showen fått mycket bra recensioner och var orolig att jag skulle ha för höga förväntningar. Men ack så fel jag hade! Det var ju skit bra! Vilken fantastisk kvinna hon är! Hon byggde upp låtarna så himla snyggt tillsammans med sina talangfulla musiker. Jag njöt varje sekund. Kan varmt rekommendera denna show till er som missat den.


Väl hemma igen blev vi bjudna på dansuppvisning av Tindra och hennes kompis Ella. Även de väldigt talangfulla!



#1 - - Anonym:

Wow, vilken dag😀/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Hoppas att söndagen blir lika fin för dig. Kram ❤