Såå stolt!

Igår morse kl 04.00 mönstrade min älskade son Adam av lastfartyget Baltic Bright som han spenderat 6 veckor på.


Blir så varm i hjärtat och känner en enorm stolthet över min underbara son, som har blivit så självständig och fin på alla sätt, varje gång som jag tänker lite extra på honom.

Här har han farit mellan Tyskland, Finland och Spanien och fått ihop mer än 7800 nautiska mil. Dessutom tagit truckkort ute på Östersjön. Vilken fantastisk praktikplats!

Nu är han i Sverige över helgen och mönstrar sedan på på nästa fartyg. Denna gång isbrytaren Ymer. Längtar mig galen efter honom, och kommer att få längta ett bra tag till då han kommer att vara i Enköping under denna korta tid hemma. Men sedan får vi ta igen det ordentligt!!

JAG ÄLSKAR DIG ADAM!! 


Hoppas att du gillar detta inlägg och vill visa det genom att klicka på hjärtat här nedan
❤⬇️
Tusen tack!!

En kommentar publicerat i Allmänt, Båtliv;
Taggar: Baltic Bright, båtliv, lastfartyg, livet till havs, matros, min älskade son, praktik, stolt mamma
#1 - - Anonym:

Wow, vilken utbildning! / Mikaela

Svar: Ja, helt fantastisk!
Sandra Vulkan