Fredagsfys & Fredagsmys...

Igår kom Adam hem igen för att spendera hela helgen tillsammans med sin mamma. En helg som jag länge sett fram emot.

Jag startade mig fredag med en halvtimmes styrketräning tillsammans med Malin innan min arbetsdag började. Jag kände mig ovanligt stark i kroppen och faktiskt ovanligt positivt inställd till min kroppsform. Kanske är jag äntligen på god väg till att älska mig själv på alla plan, vilket jag strävar efter.

Ännu en dag med fantastiskt väder, så när jag slutade jobba tog jag en promenad ner till tillsammans med min fina kollega Merima och tog en fika efter lite shopping. En mycket trevlig eftermiddag!



Jag gick ner mot resecentrum och satte mig på en parkbänk i en närliggande park och njöt av alla de vackra tulpanerna som står i sin praktfullaste blomning nu.





Klockan 17.35 rullade Adams tåg äntligen in på stationen, självklart lite försenat, och Örjan hämtade upp oss. Det fick bli hämtmat, i mitt fall kebabsallad, då vi skulle komma hem ganska så sent.

Ett mysigt avslut i soffan först med maten och sedan smaskandes nötter och rawfoodgodis i mängder, en bra film på Netflix och trevligt sällskap. 

När jag skulle gå och lägga mig, för att orka upp tidigt idag, upptäckte jag att klockan inte alls var så mycket som jag trodde. Detta gjorde att jag hann med lite träning på min vibrationsplatta (Fitnessplate Future 3D).



Idag väntar nya äventyr men det får ni läsa mer om senare...


Hoppas att du gillar detta inlägg och vill visa det genom att klicka på hjärtat här nedan..
❤⬇️
TACK!!










#1 - - Anonym:

Ännu en härlig dag❤Hoppas ni får det underbart i Stockholm 😀/ Mikaela