Inte ensam...

Har nu insett att jag inte är ensam om att må dåligt efter en stund i en provhytt (se gårdagens inlägg). Och det är faktiskt väldigt skönt måste jag säga, för då förstår jag att det inte bara är inbillning från min sida. Tack för att ni delade med er av era tankar och upplevelser kring detta i de olika sociala medierna och i det verkliga livet? Bästa Mickis har även en teori kring denna hemska ljussättning som kanske kan ge oss lite svar på varför det blir så. Kan det vara så att ljuset lyfter kläderna lite extra och gör dem mer attraktiva? Om så är så kan jag ha viss förståelse, men ändå borde det väl öka försäljningen om en känner sig bekväm med sitt utseende...

Kändes betydligt bättre igår när jag granskade min spegelbild här hemma!! Även om det är lite gropar både här och där...



Vilket heeelt fantastiskt underbart ljuvligt väder vi har nu!! Igår tillbringade jag min lediga eftermiddag tillsammans med fina Sandra och söta Alice. Picknick i det gröna, solsken, värme och härligt sällskap, vad mer kan en önska sig?!

Och Alice gillade mitt bananbröd skarpt och ville knappt dela med sig av brödet till mamma Sandra. Kul att det gillas av så olika klientel?



Storhandling, middag, disk och tvätt hann jag även med innan jag körde ett 45 minuters pass på min älskade viibrationsplatta i hopp om att bränna bort både lite överflödigt fett och mina celluliter. Sedan väntade sängen som lockade så välkomnande på mig...


Hoppas att du gillar detta inlägg och genom att klicka på hjärtat här nedan hjälpa andra att hitta hit 
❤⬇️
Tack fina du!!


Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, träning;
Taggar: Alice, Fitnessplate Future 3D, Hemmaträning, TrendRehab, Träna hemma, Träningsredskap, bananbröd, celluliter, fitness, kroppsfixering, kroppsideal, livet på gården, min kropp, minska celluliter, picknick, solsken, träning, vibrationsplatta, workout