Så mycket energi!

Det var evigheter sedan som jag hade så otroligt svårt att somna som natten till igår. Endorfinerna från loppet och energidrycken som jag drack innan loppet höll mig vaken ända fram till efter halv två. (Jag är verkligen inte van vid koffein.) Lyckades sedan få mig strax under tre timmars sömn tills det var dags att gå upp för veckans sista arbetsdag. 

Och visst var jag trött och seg igår morse, iallafall tills jag klev in på gymmet för en halvtimmes träning för magmusklerna. Plötsligt kickade endorfinerna in igen och jag fick ny och frisk energi som höll i sig till midnatt. Märkligt efter så lite sömn... 



Efter en, för mig, lång arbetsdag åkte vi hem för att ta emot våra middagsgäster. Min fina kollega Johanna och hennes sambo Jompa kom vid 18 och Örjan tände då grillen. Vi fick oss en mycket trevlig kväll med uppskattad mat, fika och samtal om ditt och datt. 



Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg!
❤⬇️
Tusen tack på förhand snälla du!



En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, träning;
Taggar: Endorfiner, Nordic Wellness Mirum, abs, energi, grillat, gym, magträning, middag, ny energi, träning, workout
#1 - - Anonym:

Vilken skön och härlig dag😀/ Mikaela

Svar: Ja det var det faktiskt! 💕
Sandra Vulkan