Såå otroligt trött...

Fy så läskigt trött jag blev igår efter lunchen på jobbet. Jag gäspade konstant och somnade nästan på min halvtimmeslånga rast. Hade jag kunnat lägga mig ner så hade jag definitivt somnat. Eftermiddagen segade sig fram i slowmotion kändes det som. Tröttheten var jag inte ensam om, flera kollegor kände likadant. Tänker att det var värmen som var lite tryckande som var boven i dramat. Kropparna blev nog lite chockade. Även inne var det varmt och luften var dålig. Huvudvärken stegrade en aning men höll sig ändå i hanterbart läge.

Trots orkeslösheten tog jag mig efter jobbet till Mirum galleria där Örjan hämtade upp mig. Jag var trött och matt hela vägen hem. Men väl hemma släppte det för en stund och jag kunde fixa iordning en fräsch Poké bowl som jag ska äta ikväll innan jag ska springa Vårruset för andra gången i mitt liv (och andra året i rad).



Igår morse provsprang jag förra årets bana, vet dock inte exakt hur den kommer att ledas i år då det är lite ombyggnationer i stan. Det gick hyfsat bra att springa och jag hoppas att det kommer att kännas lika okej ikväll. Igår morse sprang jag lite längre eftersom jag även sprang till gymmet för ett styrketräningspass och en svalkande dusch.

Om du ska delta i Vårruset i Norrköping eller om du kommer att stå vid kanten och heja på så får du gärna höra av dig.

Och kom ihåg att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke..
❤⬇️
Tack!! Blir så glad av alla hjärtklick!!
#1 - - Anonym:

Heja, heja💪👏/ Mikaela