Besvikelse gånger två...

Till min stora besvikelse och helt oväntat efter en ljuvlig helg, vaknade jag igår med mycket otrevlig och genomträngande huvudvärk. Jag kände mig på riktigt bedrövad. Trodde att det skulle dröja länga innan huvudvärk skulle bli så skarp igen då jag hade ett skov så sent som förra veckan. 



Men redan i söndags morse vaknade jag med skarpare smärta än min vanliga huvudvärk men lyckades tygla den med min friska morgonpromenad. Igår hann jag inte med någon morgonträning då jag skulle på ett viktigt möte med Engla innan jobbet. Mötet blev dock tyvärr inställt i sista minuten... Även detta gjorde mig väldigt besviken även om det inte var något att göra åt.

Kämpade mig in till jobbet och hade så mycket skuldkänslor över att jag mått så dåligt till och från den senaste tiden och det tvingas mina närmsta kollegor acceptera. Jag var ärlig över min oro över att de ska tröttna på att jobba med mig och mitt vacklande mående. Men de övertalade mig att sluta tänka så.

Jag klarade trots allt hela arbetsdagen men däckade i soffan när jag väl kom hem...


Klicka gärna på hjärtat här nedan om du vill visa din omtanke 
❤⬇️
#1 - - Anonym:

Åååå, lider så med dig❤❤❤/ Mikaela

Svar:
Sandra Vulkan