Hur länge orkar mitt huvud denna gång??

Tack från botten av mitt hjärta för alla era uppmuntrande och omtänksamma kommentarer som jag fått de senaste dagarna i samband med mina inlägg om min dotters depression och mitt mående kring detta!! Era ord värmer enormt mycket och jag ber om ursäkt över att jag inte svarat på dem, men jag har inte orkat helt ärligt. Men jag har läst allt som skrivits till mig och tagit det till mig.

Jag har varit mycket känslig den senaste veckan och brustit x antal gånger tillsammans med olika personer. Så att idag få träffa min kurator känns fantastiskt skönt. Det kan inte vara lätt att befinna sig i min närhet just nu...



Jag har dessutom stor oro över att mitt huvud inte ska orka länge till. När är gränsen nådd för denna gång?? Försöker allt jag kan att inte låtsas om smärtan som blir allt mer påtaglig för var dag som går. När alarmet ringer på mornarna kämpar jag emot, blundar för verkligheten och lyckas gång på gång övervinna det onda med hjälp av träning och fokus på jobbet. Hemma har jag börjat pussla, det får mig att tänka på annat också. När huvudet inte längre orkar pussla så kollar jag några avsnitt på "Game of Thrones", ibland medan jag står på min fitnessplatta och andra gånger i sängen. Vet såklart att detta inte är hållbart i längden men just nu håller jag ihop så här...

#1 - - Anonym:

❤❤❤/ Mikaela

Svar: ❤❤❤
Sandra Vulkan