Kökshäng, Kalasfika & Kattmys...

Spenderade större delen av min gårdag i köket. Helt frivilligt såklart. Bakade saffransbananbröd i två omgångar och en gudomligt god rawfoodtårta.

Tårtan, eller banoffepajen som den kallas av upphovsmakaren Susanna Moen, görs i omgångar och behöver frysas in mellan lager 2 och 3. Men den hann ändå bli klar till farsdagsfikat innan pappa och Adam åkte upp till Enköping. Kalas två dagar i rad har det alltså blivit här hemma.


När jag inte bakade satt jag på kökssoffan och tittade på några avsnitt av "Outlander", min favvoserie på Netflix och avnjöt några koppar te. Eller så stod jag på min älskade Fitnessplate och tittade på något avsnitt. Eller så gosade jag ned våra ljuvligt söta kattungar. En underbart skön och avslappnad dag helt enkelt.





Med nyladdade batterier ser jag nu fram emot en härlig arbetsvecka!


Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg ❤⬇️ Tack snälla du!!

#1 - - Anonym:

Sååå söta💕/ Mikaela