Privatlektion...

Hade ärligt talat inga större förhoppningar om min gårdag när jag i måndags kväll somnade med sprängande huvudvärk. Men när mitt alarm ringde tidigt igår morse så mådde jag mycket bättre och kände mig ganska så pigg. Så jag åkte in till den tidiga morgonyogan på gymmet.



Jag hade tur och var ensam på yogan tillsammans med bästa Zacharoula, vilket betydde en privatlektion i högsta klass. Jag fick såklart jobba hårt och Zacharoula korrigerade minsta lilla detalj i positionerna så att de blev som de skulle. Om någon tror att yoga är enkelt och något en bara kan flyta igenom så kan jag tala om att det är totala motsatsen. Både mina ben och mina armar skakade av utmattning mot slutet av timmen. Och jag älskar sånt!! Nöjd med mina prestationer och fylld med ny energi åkte jag vidare till jobbet.

Efter en bra arbetsdag med fantastisk reflektion med mitt arbetslag mm umgicks jag några timmar med min älskade Engla, innan jag åkte hem till min febriga man.

Körde ett långpass på fitnessplattan, helkropp 15 minuter, armar & axlar 15 minuter och mage 15 minuter. Har saknat plattan under vår Londonvistelse så nu körde jag lite extra. Ni vet väl om att jag som ambassadör för TrendRehab just nu (fram till och med söndag) kan erbjuda er 25% rabatt på hela sortimentet (däribland denna Fitnessplate Future 3D, som det dessutom är rea på). Ange bara rabattkoden Sandra vid beställning. Det går även att få räntefri avbetalning, hör av er till mig isåfall).



Kanske berodde min helande sömn på att jag under natten till igår sov med min nya otroligt sköna ergonomiska kudde som även den kommer från TrendRehab...



Klicka här för att komma till TrendRehab's hemsida och kolla in deras erbjudanden och sortiment för hälsa och välmående.
#1 - - Anonym:

Härligt att må bra💕/ Mikaela