Tungt & Bråkigt...

Det var med ett tungt och bråkigt huvud som jag igår morse åkte in till jobbet med. Troligen ett resultat av helgens sömnbrist och många tankar i banorna. 

Hade planerat för en timme på gymmet men insåg redan under bilfärden in till Norrköping att det inte var tänkbart. Valde därför istället att promenera. Hade som tur var packat med mig en reflexväst så att jag syntes i mörkret.

Det blev en frisk och välgörande promenad på 75 minuter i hyfsat rask takt. Och under promenaden hann det börja ljusna ute och staden fylldes av liv och rörelse när folk transporterade sig och sina familjemedlemmar till jobb och skola.

På jobbet hade vi en lugn dag med få barn, vilket ledde till att vi fick mycket gjort på avdelningen. På kvällen var jag och Mia på en inspirerande föreläsning "Linjens filisofi" - om tecknande och estetik med barnen på förskolan. 



Det var skönt att sedan få krypa ner bredvid Engla i hennes lägenhet. Jag var då helt slut på energi och sömnen kom snabbt.

#1 - - Anonym:

Spännande med föreläsning ❤/ Mikaela