Yinyoga ❤ Äta pepparkaksdeg!

Fortsatte min yogamaratonsvecka med ett yinyoga pass igår morse på fantastiska Yogayama. Mitt allra första gång på yinyoga och säger bara wow så underbart det var!

Yinyoga är stretching där en stannar i varje pose i några minuter. Mycket koncentration på andningsteknik också. Extra bra för bindväv och flera poser är även bra för matsmältningen. 



Promenerade sedan till jobbet med en längre omväg så att det blev en timmes powerwalk. Det var riktigt friskt och skönt ute, inte alls lika kallt som tidigare i veckan. 

Efter jobbet tog jag mig ytterliggare en promenad i höstvädret i väntan på Örjan.



Hemma bakade jag pepparkaksbollar efter ett nytt recept från fina Susanna Moen. Orkade som vanligt inte rulla till bollar utan det fick bli rutor istället toppade med flingsalt. Dock hann jag äta upp 1/3 av satsen innan. Såååååå himla otroligt gott!!! Smakar precis som riktig pepparkaksdeg. Oj oj oj va många av dessa jag kommer att baka under hösten/vintern, för fler än jag kommer garanterat att vilja njuta av dem.


Avslutade som vanligt min dag på Fitnessplattan 2×15 minuter helkroppsträning och 20 min i Fotmassagen. Kröp sedan ner under mitt sköna Tyngdtäcke och somnade gott. (Alla dessa produkter finns hos TrendRehab och med rabattkoden Sandra får du 20% rabatt på hela sortimentet. Vill du testa någon/några av deras produkter så hör av dig till mig så kan vi se om vi kan ordna det.)

3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, Natur, Samarbeten, sjukdom, träning;
Taggar: Air footmassager, Fitnessplate Future 3D, Rawfood, TrendRehab, Tyngdtäcke, ambassadör, andning, antiinflammatorisk kost, antiinflammatorisk livsstil, avslappning, bakverk, fika, mot bättre hälsa, nyttigt fika, nyttigt gott, pepparkaksbollar, pepparkaksrutor, powerwalk, rabattkod Sandra, rawfika, samarbete, stretching, träning, workout, yinyoga, yoga, yogayama
#1 - - Anonym:

Låter som en skön dag😀/ Mikaela

Svar: Det var det! ❤
Sandra Vulkan

#2 - - FSHD Daniel:

Låter riktigt skönt, och vad lugn jag blev efter att se dina väldigt fina och fridfulla bilder :)

Svar: Vad bra att de ingav den känslan som.jag försökte förmedla.
Sandra Vulkan

#3 - - FSHD Daniel:

Låter riktigt skönt, och vad lugn jag blev efter att se dina väldigt fina och fridfulla bilder :)