Fy tusan vad ledsen jag blev...

Då min lördag var rätt så bra men endast lite snuva sim hängde sig kvar efter sjukveckan så hade jag förhoppningar om att iallafall få till en lugn joggtur igår morse. Så ni förstår säkert min besvikelse när jag vid sju-tiden vaknade med kraftig halsont och öronvärk. Lätt deprimerad över att inte få bli frisk vägrade jag att gå upp utan la mig tillrätta igen och somnade om. Hoppades att jag nästa gång skulle vakna och inse att mitt första uppvaknande endast var en dålig dröm.

Men icke! För när jag lite mer än en timme senare slog upp mina gröna ögon igen så var smärtan fortfarande där. Fy tusan så ledsen jag var och orolig över att inte kunna jobba idag.

Vila, te och nyttigt gott fick prägla min söndag. Plus bak av två versioner av bananbrödet. Men mest hängde jag i soffan och tyckte synd om mig själv...



Tindra är fortfarande dålig hon med, men på bättringsvägen. Igår var hennes aptit tillbaka och febern höll sig låg. Skönt att se henne på benen lite mer och få behålla det hon stoppar i sig, vilket var betydligt mer igår än de senaste dagarna. 


Vinkade på eftermiddagen Hej då till Adam, Moa och Engla som åkte in till Norrköping för lite shopping och sedan hem till sina boenden. Sorgligt som alltid i mamma-hjärtat då jag helst vill ha dem här hela tiden.


Ett litet hjärtklick för omtanke tas tacksamt emot... ❤⬇️
#1 - - Anonym:

Hoppas du och Tindra är friska från era förkylningar!💕/ Mikaela