Äntligen åt rätt håll...

Vaknade när Örjan gick upp för att åka till sitt jobb strax efter fem. Låg kvar i sängen i några timmar, försökte först somna om, men såg sedan himlen färgas av soluppgången. Klev upp för att föreviga detta vackra genom fönstret och såg att det glittrade ljuvligt av frost i hagen. Då hundarna behövde rastas så drog jag på mig varma kläder och tog min första korta promenad runt gården på flera dagar.








Trots den lilla ansträngningen så var jag inte helt slut när jag kom in igen. Detta ser jag som mycket positivt!! Hostan håller dock i sig men gör inte lika ont längre. Så äntligen så tror jag att det går åt rätt håll! Jag håller på ett långsamt bli bättre.

#1 - - Anonym:

Hoppas!!!❤❤❤/ Mikaela

Svar: 🥰
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤:

Äntligen börjar du bli piggare igen. Kram ❤❤❤

Svar: 😍
Sandra Vulkan