Jag borde bli bättre...

Det borde väl ändå börja vända nu och jag borde väl ha börjat må bättre nu? Ändå verkar det tyvärr gå åt andra hållet, trots all vila och allt tedrickande...

Vaknade igår efter nästan tolv timmars sömn. Tänkte först att den läkande sömnen hade gjort mig gott eftersom hostan inte var lika intensiv som den senaste veckan. Men så fort jag tänkte stiga upp ur sängen märkte jag att orkeslösheten var total. Kröp ner under täcket igen och fördrev nästan hela förmiddagen i sängen under mitt sköna tyngdtäcke.

(Det är fortfarande ca halva priset på dessa fantastiska tyngdtäcken hos TrendRehab plus att min rabattkod Sandra ger dig ytterliggare 25% rabatt.)



När jag väl tog mig upp ur sängen och ner till köket för att göra mig en kopp te, så blev jag yr flera gånger och såg stjärnor. När jag dessutom insåg hur det påverkade mitt humör och mitt tålamod såg jag till att snabbt befinna mig i ensamhet igen och inte ta ut mitt mående på Engla och Tindra. De gav sig dock ut på en ridtur på hästarna så jag kunde se till att få i mig något ätbart också, innan jag återvände till sovrummet.


Lite påhälsning i groventrén/tvättstugan innan de red ut på en tur.



Hoppas nu på att mitt försämrade mående beror på att kroppen jobbar stenhårt på att göra mig frisk. Eller att är det min neurologisksjukdom som inte orkar hålla sig i schack när bakterierna härjar i min kropp. Allt är bättre än att jag faktiskt blir sämre...




#1 - - Anonym:

Krya på dig!!!/ Mikaela

Svar: Tack fina!! ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

krya på dig!

Svar: Tack snälla!
Sandra Vulkan