En bortkastad dag...

Igår vaknade jag till ännu en ljuvlig soluppgång utanför sovrumsfönstret. Det borde ha fått mig att känna glädje, den effekten brukar ju soluppgångar ha på mig. Men igår hade en ledsamhet belägrat min kropp och släppte inte sitt grepp om mig.







Jag tog en lång powerwalk i hopp om att det skulle få mig att må bättre, men icke. Jag kände mig orkeslös och matt i kroppen hela dagen. Och huvudvärken pockade på uppmärksamhet, vilket inte gjorde någonting bättre.



Jag fick i stort sett ingenting gjort igår och dagen segade sig fram. Jo, en blåbär - & smultronpaj lyckades jag slänga ihop, som vi kunde njuta av till efterrätt. Men i övrigt kändes dagen helt bortkastad vilket gav mig ångest då jag egentligen värdesätter ledig dagar väldigt mycket och älskar att få mycket gjort.
#1 - - Anonym:

Dessa dagar kanske även måste få komma, som tid för bearbetning, även om de är skitjobbiga❤❤❤/ Mikaela