Kontraster av vackerhet...

Tänk att en så naturlig sak som en stjärnklar himmel kan värma så gott i själen och göra en så harmonisk... Just detta har nu varit det första jag sett när jag öppnat mina ögon i flera mornar i rad. Och det jag möts av när jag kommit hem till gården efter mina arbetsdagar. Och såklart det sista jag sett innan jag stängt mina ögon och somnat på kvällarna.

Stjärnhimlen syns ju extra tydligt här ute i skärgården då inga gatulyktor eller massa hus med belysning stör. Ytterliggare en magisk positivitet med att bo som vi gör.

Tyvärr så har jag inte någon bra kamera som kan fånga detta magiska på bild...

Men däremot tog jag ett par bilder igår morse på gryningen i stadsmiljö i Norrköping. En verklig kontrast från skärgårdslivet men ändå vackert på sitt sätt.



Dessa bilder tog jag under min raska promenad från Yoga Yama till mitt jobb, efter underbara 60 minuters vinyasa yoga med bästa Marja Moen som instruktör. Tog som vanligt i omväg för att få så trevlig miljö som möjligt och hade gott om tid på mig.


#1 - - Elin Löwstedt:

Vackert/ Mikaela