Min finaste Engla ❤

Igår var det min underbara dotter Englas födelsedag. 17 år. Känns overkligt att jag haft henne i mitt liv så lång tid.



Läste igenom några Facebook minnen från den dagen och vad jag skrivit om Engla. Alla ord tagna direkt ur hjärtat och lika sanna nu som då.

20 januari 2019: Idag fyller min älskade fina underbara dotter Engla 16 år ❤💕 Hon som började sitt liv en kall och isig januari dag på förlossningen i Uppsala. Och jisses vad bråttom hon hade ut! Redan då visade hon världen att henne kör en inte över på något vis. Nu är hon en stark ung kvinna med samma rättigheter som precis alla andra. En feminist ur den goda skolan. Hon gör och kommer att fortsätta göra stor skillnad för mänskligheten och för djurlivet. Engla, fortsätt ned att vara den du är!! Jag älskar dig!!! ❤ Grattis på din födelsedag!


20 januari 2018: Just idag fyller universums allra finaste och mest fantastiska Engla 15 år ❤ Grattis @englandersson min underbara skatt! Jag älskar dig mer än ord kan förklara! ❤ Fortsätt att vara den moderna feminist och genuskämpe som du är, världen behöver dig!

20 januari 2017: Idag fyller Världens allra finaste och bästa Engla 14 år!!! ❤ Tyvärr så har influensan tagit över hennes kropp just idag... 😢 

20 januari 2016: För 13 år sedan födde jag denna änglalika blondin! ❤ Tiden stannade och Kärleken nådde inga gränser! Total lycka! ❤ Hennes namn stod klart från första stund Engla  👼  Åren som jag fått dela med Engla har varit ren glädje. Nu är hon tonåring, storasyster och lillasyster, en bra ryttare, en skicklig fotograf och en enormt begåvad  konstnär mm... ❤ Jag är så otroligt stolt över att få vara mamma åt denna otroligt vackra och kloka människa! ❤ Mängder med grattiskramar på din födelsedag Engla! ❤ Jag älskar dig to the moon and back! ❤



Igår firade vi Engla med ett restaurangbesök på Rosegarden i Norrköping (läcker asiatisk buffé) efter Englas önskemål. Med oss var såklart Englas bästa vän och sambo Agnes. Gott, roligt och trevligt!!
Firandet fortsätter i helgen hemma på gården!
❤❤❤



Agnes, Engla och jag



Örjan och Tindra




 













En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: 17 år, Rosegarden i Norrköping, asiatisk buffé, födelsedag, min familj, mitt älskade hjärta
#1 - - Anonym:

Fina och sanna ord!❤/ Mikaela

Svar: 😍
Sandra Vulkan