Mitt driftiga jag är tillbaka...

Mörkret ligger över staden när jag promenerar i rask takt mot jobbet och jag bannar mig själv över att jag återigen glömt reflexarmbanden. En stund får jag sällskap av bästa Sandra som är ute en sväng innan hon ska vara hemma med en hängig dotter. Härligt att hinna prata lite med varandra.

Den frostiga asfalten gnistrar och glittrar när gatulyktornas ljusstrålar träffar den. Så naturligt vackert!

Jag känner att min hjärna fungerar som den ska igen.Jag blir åter mitt driftiga jag på jobbet och jag är nöjd med min prestation när jag lämnar jobbet när arbetsdagen är slut.

Efter ett givande besök på BUP med Engla åker vi med Agnes och hennes mamma Marie till Factory Fitness för ett skönt yin yoga pass. 


#1 - - Anonym:

Skönt att känna igen sig själv ❤❤❤/ Mikaela

Svar: En fantastisk känsla! 🥰
Sandra Vulkan

#2 - - Rebecca :

Vad vackert du skriver! Så poetiskt! 🤗 Härligt att du mår bättre. Kram

Svar: Åh tack snälla du 🙈❤
Sandra Vulkan