Viktiga energigivande stunder...

Då jag natten till igår sov hos Engla så behövde jag inte gå upp förrän strax efter 05.00. Jag är helt säker på att jag stängde av mina "vanliga" morgonalarm men ändå ringde de vid 04.30 och 04.40. Suck! Och inte gick det att somna om heller. Så jag gick upp 04.50, klädde mig, borstade tänderna och promenerade sedan i rask takt till gymnet och min älskade morgonyoga.

Trots dåligt med sömn för andra natten i rad så var arbetslusten stor och jag hade en fantastisk projektstund med några av barnen på min avdelning.

Efter jobbet promenerade jag först till city och uträttade npgra ärenden innan jag tog en spårvagn hem till Sandra och Alice. Fick en mysig pratstund och gott mellis. Det blev inte så lång visit, men 1 1/2 timme ungefär blev det iallafall. Viktigt att ta tillvara på dessa energiladdande stunder.




#1 - - Anonym:

Hoppas på bättre sömn snart!/ Mikaela

Svar: Tack vännen min! 😘
Sandra Vulkan