Motgångar eldar på kämparlusten...

Som jag längtar efter min vanliga energi, den som jag så lätt tar förgiven numera, så att jag kan göra mer för att bearbeta mitt mående åt rätt håll och därmed bli en gladare, aktivare och socialare familjemedlem.



Som det är nu spenderar jag mina dagar genom att alternera solstolen, yogamattan (för avslappning och stretchning) och soffan. Inga större variationer och inte så socialt. Men helt klart vad jag just nu behöver.

(Fitnessplattan funkar också att stå på såklart!)

Igår försökte jag mig även på en lite längre promenad med Ludde. Men även fast vi gick i lungnare tempo så blev jag helt slut. Fick vända tillbaka långt tidigare än jag hade tänkt och hoppats på. En besvikelse över att inte må så bra som jag önskar, men jag är snart där. Jag har en stark kropp och ett starkt psyke som klarar dessa motgångar!


Yogapose of the day: Mountainpose with cactusarms backbend 











2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, sjukdom, träning;
Taggar: bulletproof coffee, frogpose, grodan, kronisk huvudvärk, livet på gården, neurologisk sjukdom, orkeslös, skarp huvudvärk, skov, skärgårdsliv, stark, yoga, yogapose of the day, yogi
#1 - - Anonym:

Hoppas på energi❤❤❤/ Mikaela

Svar: 🙏❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anna:

Sänder energi! <3

Svar: Tusen tack snälla du! ❤🙏
Sandra Vulkan