Mättnadskänsla på ingång...

De senaste två dagarna har något hänt i min kropp. Om det beror på att jag ätit mer fett eller att jag nu helt och fullt vet exakt vad jag stoppar i mig och tänker till lite extra (på jobbet lagas all mat av våra duktiga kokerskor, men då blir det mycket linser och bönor och lite för lite fett för mig) eller om kaffet har någon magisk effekt på min kropp vet jag inte. Men jag har känt mig ganska så mätt efter middagarna. Inte så mätt så att jag kan låta bli att stoppa i mig lite till. Men så pass mätt att jag tillslut känner mig nöjd och sedan hamnar i paltkoma. 



För den som aldrig upplevt att inte ha någon mättnadskänsla så låter detta kanske som en världslig sak. Men för mig är det stort!

Jag blir dock inte mätt och nöjd förrän efter middagen. Fram tills den kan jag gå och små äta lite kanske mest pga att jag passerar köket eller har lite paus från annat fix. Jag går iallafall inte omkring och är hungrig helst tiden som tidigare. Eller inte hela tiden, jag är nästan aldrig hungrig inndn lunch, men vid lunch väcks en sovande björn som kräver något att äta, länge och mycket och ofta.

Min energi håller i sig! Järnet verkar ha kickat in och koffeinet gör väl sitt. Underbart!!!! 

En bra start på semestern!!


#1 - - Lotta:

Vilken härlig sommarbukett <3

#2 - - Anonym:

Vad glad man blir att saker och ting äntligen börjar gå åt rätt håll! Du är så värd det❤️

#3 - - Anonym:

Vad glad man blir att saker och ting äntligen börjar gå åt rätt håll! Du är så värd det❤️

#4 - - Anonym:

Vad glad man blir att saker och ting äntligen börjar gå åt rätt håll! Du är så värd det❤️