Morsdag 2020 ❤

Sov fruktansvärt dåligt under natten till igår. Det berodde på att Buster var inne och jamade högt varje gång som han gick in i sovrummet (antar att han ville ut, men jag orkade inte resa mig ur sängen), och dessutom var det väldigt varmt i sovrummet vilket gjorde det nästan omöjligt för mig att somna om. Vid sju tröttnade jag och gick upp, släppte ut Buster och gav mig sedan ut på ännu en löprunda i solskenet.

Åkte sedan in till Söderköping för att handla åt Corona-sjuka vänner och passade på att handla lite åt oss också, innan jag åkte ut till Olerum där jag hämtade Engla hos Agnes.

Väl hemma hann jag baka fröknäcke och njuta en stund i solen innan jag dukade fram lite brunch ute. Älskar detta fantastiska sommarväder som får smöret att smälta innan en ätit klart.

Resten av dagen spenderades i solstolen och på gräsmattan med Örjan som sällskap en stund och sedan Engla. Mysigt!! Det blev ett litet break för morsdagsfika vid syrenerna.





Hittade ännu ett fyrklöver.



Till middag blev det tacos som Örjan stekte på Muurikkan, efter önskemål av Engla. Självklart så åt vi även detta ute i solen. 



Jag fick en jättevacker tavla som Engla målat och en fin flaska alkoholfritt bubbel i Morsdagpresenter. Och en fin och hjärtlig hälsning från Adam som var på väg upp till Norrland med sin Moa. Åh vad saknaden efter dem är stor! Extra stor en dag som denna...




Ett svettigt yogapass på ca 30 minuter och lika lång stund på fitnessplattan fick avsluta min Morsdag. Mycket träning av olika slag,  gott att äta och massor av sol, kan det bli så mycket mer perfekt än så?!