Hooked on nätshopping...

Jag ÄLSKAR att shoppa alla dagar på året, men har lärt mig att prioritera och längta efter saker och inte genast köpa. Många av mina ha-begär ebbar ofta ut och jag hittar nya att sukta efter.

Något som jag länge önskat mig är ett par nya löparskor, men har inte funnit de rätta. Så igår fick jag ett tips av en av mina favoritkonton på Instagram som ägs av bästa Sandra Friberg. Hon hade precis köpt nya löparskor och de var sååå läckra. Jag gick in på sidan som hon tipsade om för där kunde jag svara på frågor om vad jag var ute efter med min löpning. Sedan fick jag förslag på flera par skor utvalda efter mina behov. Sandras skor fanns med där men det blev inte exakt dessa som jag fastnade för, men nästan. Jag beställde dem inte från den sidan för jag kom på att en annat företag skickat mail om att de hade 25% rabatt på löparskor. Plus att jag hade en bonuscheck plus dem på 100 kr. Resten betalde jag med mina födelsedagspengar från mina föräldrar. Så himla nöjd efter att ha klickat hem dem.

Dessa snyggingar blev det!

Alltså det här med nätshopping är nog min räddning nu när jag befinner mig i karantän. Jag avskyr att inte kunna vara så oberoende av andra och få känna mig självständig som i vanliga fall. Att hela tiden behöva be andra om hjälp att handla, hämta ut paket, klämma och känna på sånt jag kanske ska köpa mm. även om det gäller mina egna familjemedlemmar. Jag har varit beroende av andra tillräckligt när jag blev sjuk i min neurologiska sjukdom...

Jag har även klickat hem ett nytt träningsset som ska hämtas ut idag. Gissa om jag lider av träningsabstinens???

Och Engla har jag också skickat efter saker till, en bok och blodansiktsmasker. Plus skärmskydd till Englas, Tindras och min mobil. Även det något vi sagt länge att vi behöver köpa. 

Men vi är hyfsat billiga i drift för övrigt här hemma måste jag säga. Mycket pga att vi är hemma typ hela tiden och då inte spontanshoppar i affärer. Nätshopping är ju ett perfekt sätt att stötta våra svenska företag i denna Corona pandemi dessutom. Så en kan ju säga att vi slår flera flugor i en smäll.

Idag ska jag nog skicka efter en ny matberedare!!



Mitt tips till er är att nätshoppa från det Norrländska familjeföretaget TrendRehab som säljer både massageprylar, tyngdtäcken och träningsredskap på rea nu!! Och mars ut ger min rabattkod Sandra 25% ytterligare i rabatt. Vibrationsplattan t ex är kraftigt nedsatt i pris plus att en får en RelaxME (tryckvågsmassage) på köpet mars ut för endast ca 4.500 kr med min rabattkod. Och tyngdtäcken kostar ca 820 kr med min rabattkod nu!!