Att övervinna rädslor ger styrka...

Fick lite sovmorgon igår morse för min älskade son Adam erbjöd mig lift till jobbet lagom till jag började 9.00. En mysig stund med honom för mig själv, guld värt!

Det gjorde att jag hann yoga ca 75 minuter hemma i vardagsrummet med hjälp av yogagirl.com. Skön men svettig yoga som jag avslutade med att för första gången klara två övningar på min feet up-stol, rädsla har tidigare hindrat mig och nu övervann jag den rädslan. Otroligt vad mycket en sån sak betyder för ens psyke.

Igår fick jag ett meddelande från Nordic Wellness (inte från mitt gym, utan hela Nordic Wellness) på Instagram. De undrade om de fick använda en av mina bilder på mig och Zacharoula på deras instakonto, då de gillade bilden skarpt. Självklart svarade jag. Och nu ligger den på deras sida med en klockren text till.  In och kolla!



#1 - - Anonym:

Klockren bild och text😍/ Mikaela