Lite gott och blandat...

Energin kom tillbaka till mig igår, vilket kändes skönt. Saknaden efter Nova är fortfarande stor men den värsta smärtan har stabiliserats till en hälsosam nivå. Detta tror jag till viss del beror på att Ludde tagit ensamheten som hund i familjen väldigt bra. Vid massir av tillfällen har de varit separerade från varandra över kvällar och nätter då de sovit i olika hus eller rum. Och den senaste tiden har ju Nova inte kunnat följt med på promenader mm. Ludde verkar faktiskt till och med lugnare och betydligt mindre stressad i olika sammanhang. 


Denna fina bild på Ludde tog Tindra igår! ❤


Jag började min gårdag med en rask promenad från jobbet hem till Sandra, Simon och Alice. Där blev jag bjuden på te och fick mig en mysig stund med lilla familjen som betyder så mycket för mig, innan Sandra och jag åkte till jobbet.

På jobbet fick vi våra semesterveckor bekräftade, jag ska ha mina första fem sammanhållna semesterveckor på typ 10 år. Brukar alltid behlvs hoppa in och jobba en vecka mitt i semestern annars. Dessutom fick vi veta våra nya arbetslag som vi ska jobba i efter sommaren. Jag blev mycket nöjd med mina nya kollegor, alltid lika spännande att få lära känna dem en inte jobbat nära innan och otroligt lärorikt då vi alla besitter olika erfarenheter och kompetenser. Och som pricken över i:et så börjar jag jobba heltid efter sommaren. Kommer att bli en rolig och spännande höst.

Dagen avslutades med lite plugg och mys tillsammans med Engla och Moa, hemmaträning i form av liiite yoga, ett pass på min älskade Fitnessplate och film med Örjan. 



( Fitnessplate Future 3D säljs fortfarande till kraftigt nedsatta pris och pp det får du 20% rabatt med min rabattkod Sandra plus en fantastisk TENS på köpet!!! Hos TrendRehab )

#1 - - Anonym:

Wow,vilken dag💕/ Mikaela

Svar: Ja visst var det! 😘
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma 🥰:

Vilken tur att det gick bra för Adam. Låter som en jätte härlig dag. Kram