Saknad, Rutinernas återkomst & Morgonpowerwalk...

När en har haft hela huset fullt av kärlek i ett par veckor känns det numera väldigt tomt här hemma när vi kommer hem från jobbet. En saknad och sorg som är större än den brukar vara när vi är bara tre personer hemma. Detta beror nog mest på att skillnaden är så markant från 6-7 personer till 3. Och att vi haft det så mysigt tillsammans i vårt stora kök. En gemenskap som jag nu saknar och längtar efter så otroligt mycket.

Att vi är en hund kort gör nog sitt till också...

Självklart så njuter jag av både Tindras och Örjans sällskap, jag har ju inte deppat ihop helt. Och jag får tid att komma in i mina vanliga rutiner med träning och att ligga i sängen och se på någut på TV innan jag somnar i vettig tid.

Igår morse gick jag 1 mil innan jobbet inne i Norrköping. Perfekt powerwalking väder och gott om tid. Gick från jobbet i Hageby, bort bakom Coop Extra, till Smedby och rundan vid min Malin ute på landet. Det är så häftigt med landet precis bakom radhusområdet. Sedan gick jag tillbaka till jobbet och började min arbetsdag full med positiv energi.