Akrobatisk lördag ❤

Igår var jag och bästa Zacharoula på öppet hus på nyöppnade Ivy Studio i Norrköping, där vi körde två prova på klasser. 



60 minuter AntiGravity yoga var första klassen. Underbart att få utföra yoga svingades i en tyghammock. Otroligt skönt för ryggen att sträckas ut då många poser skedde när vi hängde uppochner i tyget.



Därefter var det Aerial Acrobatics 30 minuter. Vi fick prova flera akrobatiska övningar i samma tyg som i den första klassen. Detta var skitkul rent ut sagt, och helt klart något som jag skulle kunna tänka mig att göra mer av.

Och så mysigt att få göra detta tillsammans med min yogalärare, där även hon fick vara elev denna gång.



Jag fick faktiskt en liknande aerial yoga hammock av Örjan när jag fyllde år. Denna kan jag hänga i vårt päronträd som redan har två krokar i sig. Men helst skulle jag vilja ha någon plats inomhus att hänga upp min hammock i taket. Får klura på det, då taket måste vara väldigt stabilt och hålla för min tyngd. Kanske i en takstolsstock i Magasinet...



När jag kom hem bjöd solen ut mig till solstolen och jag fick än en gång fylla på med lite D-vitamin innan höstmörkret tar vid.

Känner mig oerhört tacksam för denna fantastiska dag som verkligen fyllt på mina batterier både i kropp och själ!


En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: Aerial Acrobatics, AntiGravity yoga, Ivy Studio, antiinflammatorisk livsstil, mot bättre hälsa, prova på, yoga, yogi, öppet hus
#1 - - Anonym:

Wow, vilken yoga👏/ Mikaela

Svar: Helt fantastiskt kul! och nära dig faktiskt! ❤
Sandra Vulkan