Fick ändra mina planer...

Hade av olika orsaker en nästintill  helt sömnlös natt. Men det var inte min extrema trötthet som var anledningen som jag sjukskrev mig igår. Jag behövde finnas nära min älskade fina Engla. Och så kommer det att se ut resten av veckan. Tänker inte gå in på några detaljer här och nu.

För att skingra mina tankar under gårdagen gjorde jag det jag gillar mest i köket, bakade och lagade mat. Två satser Choklad- & Lakritsrutor, en dubbel omgång Blomkålsrisotto (till middagen ikväll) och gårdagskvällens middag som blev Zucchinilasagne på sojafärs och min kollega Karins egenodlade zucchini. 

Under eftermiddagen fick jag även till en promenad med Ludde, innan blåsten tilltog.

Sommarkänslor spreds i köket när jag ställde en bukett nyplockade sommarblommor bredvid några nyskördade egenodlade jordgubbar.


 



#1 - - Anonym:

❤❤❤Vi åt blomkålsrisotti igår och ska äta zucchinilasagn idg😀❤❤❤/ Mikaela

Svar: Bra middags val!!!!! 😁😁😁
Sandra Vulkan