Bodde typ i tvättstugan...

Startade min gårdag med en mumsig frukost, jag börjar vänja mig vid att äta nästan direkt efter att jag gått upp. Vinkade av Tindra vid skolbussen och önskade henne lycka till med ett prov i skolan. Jag rastade Ludde och gav honom mat.

Sedan drog jag på mig löparskorna och lät fötterna trumma på i ett alldeles lagom tempo runt Sanden. Skönt och väldigt svettigt. Och underbart att motivationen fanns där igår också. Efteråt var jag helt slut men återhämtade mig snabbt efter en svalkande dusch.




Solen sken och i mitt lähörn kunde jag sitta och njuta med en kopp te, trots att det blåste rätt rejält.


Luddes öron fladdrar i blåsten, men han verkar mest tycka att det är skönt.


Engla och jag hade ärenden i Söderköping igår eftermiddag, så det blev en sväng dit.

I övrigt kändes det som att jag bodde i tvättstugan igår. Körde flera maskiner och vek och sorterade ren tvätt i olika högar. Vi hade mycket tvätt i tvättstugan... Men nu är det mesta rent.