Sköna soliga söndag...

Blev väckt strax efter 06.00 igår morse av två skott någonstans i närheten, troligen någon av jägarna som hade lyckan med sig. 
Låg kvar i sängen och slumrade ytterligare en timme innan jag gick upp, kände mig väldigt trött och söndags seg. Märkligt att det blir så trots att jag inte dricker alkohol och inte är uppe sent (gick faktiskt och la mig vid 21-tiden i lördags).


Efter en långdragen frukost på bl a ägg från en granne här på ön, så körde jag ett egendesignat yogapass. Skönt att styra yoga rörelserna helt efter kroppens önskemål, dock inte fullt så disciplinerat som det hade kunnat vara om någon lärare hållit i trådarna...


Yogapose of The Day får bli Dancer pose 


Sedan bakade jag två sorter rawfoodbakverk till kommande helgen.



M
Under morgonen och förmiddagen var det mulet ute, men efter lunch skingrades molnen och det blev snabbt helt molnfritt. Jag packade fikakorgen och gick ner till Örjan som jobbade med verkstaden i ladan. Tindra anslöt också och vi fick en mysig stund tillsammans i solen.



Engla kom hem från sin vistelse i Enköping och det kändes bra att familjen var samlad igen.

Jag mockade hagarna och svettades i solen som hettade på ordentligt. Satt sen en stund till vid ladan och bara njöt av värmen.

Middag, Fitnessplate och fotmassage med zonterapi fick avsluta min sköna söndag.