Babymys, Sol & Värme ❤❤❤

Åh vilken magisk dag det var igår!!

På förmiddagen tog jag bilen och styrde den in till Norrköping och hem till en av mina allra finaste vänner, Sandra. Sandra har precis blivit tvåbarnsmamma, lilla Flora kom till världen denna skärtorsdag som en alldeles liten ljuvlig påskpresent.

Det var en välkomnande och glad Alice som tog emot mig när jag kom. Då denna underbara familj även flyttat relativt nyligen så bad jag Alice att först och främst visa sitt alldeles egna rum. Stoltheten lyste i hennes ansikte när hon nogsamt visade mig runt bland hennes saker. Strax kom Sandra med nytillskottet och placerade det lilla lilla underverket i mina armar.

Vilken ynnest att få vara en del i denna familjs resa.


Den redan stolta Alice visade nu ännu mer stolthet över sin lillasyster, vilket är fullt förståeligt.




Sedan bjöds jag på nyttigt fika som Alice berättade att hon varit med och bakat.
En fin stund fick vi innan jag åkte vidare hemåt igen.

Solen bjöd ut mig till verkstans yttervägg där jag satt och njöt medan Örjan bytte däck på min bil.


Yoga gjorde jag tidigare på morgonen. Underbart att kunna yoga ute utan att frysa det minsta. Sååå himla lycklig över mitt yogadäck!