Förändringar som jag hoppas ska funka...

På grund av lite förändringar på jobbet så har jag tagit beslutet att gå upp till heltid från och med denna vecka. Nu är det bara att hålla tummarna för att det kommer att funka för mig. Men fler insatser har sats in för att underlätta för oss pedagoger och ge barnen mer kvalitet på eftermiddagarna, så det kommer nog att bli bra.

Igår hade vi teamdag, jag och en av kollegorna och vår chef. Vi hade massor på agendan och vi hann med nästan allt och löste det som vi upplevde som ganska så akut.

En promenad tillsammans efter lunchen var pricken över i. Så trevligt med sällskap på rastpromenaden. I vanliga fall går vi alltid ensamma då vi aldrig annars har rast samtidigt.



Vi är ett bra team som lyckas rodda ihop allt även när det är lite tungt.
Jag trivs som fisken i vattnet och vet att det är ömsesidigt.


Tack alla ni som fortfarande klickar på det lilla hjärtat i slutet av mina inlägg!!!!
Jag blir lika glad varje gång!
❤⬇️
#1 - - Tina:

Hoppas det går bra med jobbet!

Svar: Ja tack! Det gör det nog. ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Ni är bäst! Tack för att ni är ni ❤

Svar: ❤❤❤
Sandra Vulkan

#3 - - Cim :

Ni är bäst! Tack för att ni är ni! Och för allt ni gör för våra barn ❤

#4 - - Cim :

Ni är bäst! Tack för att ni är ni! Och för allt ni gör för våra barn ❤

Svar: ❤❤❤
Sandra Vulkan