Nya idéer växer fram...

Så fort jag storstädat och röjt upp i ett rum/utrymme så får jag sådan lust att göra det ännu lite finare och bättre. Det kan vara allt från att styla om, köpa nytt och total renovera.

Dessa tankar kommer såklart bara fram när jag har mycket energi och mår ganska så bra. Och extra mycket när solen lyser in och bjuder på glädje. 



Och exakt där är jag nu!
I min tvättstuga/groventré.
Och inte alls där vi håller på och renoverar just nu, utan i köket, vilket leder till att jag inte riktigt får gehör för alla mina idéer. Eller snarare inte på mina "Åh vad jag vill få ordning i tvättstugan nu!" önskningar.
Örjan är mer en en-sak-i-taget-person....

Men jag gör redan ritningar både i huvudet och hos IKEA, mäter och jämför för- och nackdelar.

Och i just detta fall pratar vi totalrenovering plus lite inköp. Men jädrar vad bra det kommer bli när det är klart!!

Jag har redan införskaffat mig två nya fina tvättkorgar, så en mikrobit på vägen har jag kommit...