Som jag längtat!!!! ❤❤

Lycklig I hjärtat och själen just nu!



Igår kom äntligen min älskade son Adam och hans fina Moa hem till oss! Fyra långa månader sedan vi sågs sist har gjort längtan extrem. Det är jobbigt att vi bor då långt ifrån varandra, speciellt nu under pandemin.

Jag hann både värma upp och bädda båten som de får sova i denna gång, innan de kom på eftermiddagen. På Magasinet är det för kallt än och deras lillstugan är inte på plats än tyvärr. 



På förmiddagen satt jag en stund i solen, körde ett improviserat yogapass inne och var med och byggde en stenmur nedanför lillstugans plats.


Presentöppning för både Engla och mig, då vi fyllt år sedan Adam och Moa var här sist och fika väntade när de kom.

Sedan en mysig eftermiddag och kväll med hela familjen samlad!!!
Bland det absolut bästa jag vet!!
❤❤❤