Nya och gamla symtom på återbesök...

Yrseln var igår morse tillbaka med full kraft. Men jag bet ihop och lyckades få min dag riktigt bra ändå. Denna gång skulle jag kunna misstänka sömnbrist som orsak, men tror inte att det var så alla andra tillfällen jag drabbats av dessa påtagliga yrselattacker.

Igår upptäckte jag dessutom ett flertal små blåmärken utspridda på min kropp. Som barn hade jag lätt att få blåmärken, eller så var det bara så att jag var så pass aktiv att jag slog mig ofta. Men nu vet jag med säkerhet att han inte slagit i höger överarm, vänster ljumske, flera på högra låret, vänstra smalbenet, båda vaderna och bröstkorgen mm samtidigt. Kan detta vara kopplat till järnbristen på något vis? Alla mina andra blodprover ser ju bra ut.

Nya mystiska symtom som skapar nya frågor som kanske aldrig får några svar. .