Hade inte förväntat mig träningsvärk...

Ha ha ha... oj vilken träningsvärk jag hade i mina lår igår! Det märks att jag inte tränat mycket den senaste tiden pga först halsont och sedan hostan som fortfarande bråkar med mig. Men träningsvärken kommer inte från någon träning, vilket en lätt skulle kunna tro. Nej den kommer ifrån målningen i söndags. Stående till sittande på huk x-antal 100 gånger. Det känns mest i höger lår vilket enkelt kan förklaras med hur jag satt mig ner varje gång, med vänster knä I golvet och höger knä I luften och därmed det benet som tryckt mig upp varje gång jag rest mig upp.

Träningsvärken tränades bort till mestadels på min Fitnessplate future 3D igår kväll. Bästa träningsredskapet/smärtlindring jag någonsin stött på. Vill du också ha en? Hör av dig så kan jag tala om hur du kan få en superschysst rabatt på reapriset!

Igår var det i övrigt ännu en het och underbar dag som jag spenderade ute, först på jobbet på förmiddagen och sedan hemma med Örjan på eftermiddagen utanför hans verksta.



Framåt kvällen kom äntligen en liten, liten regnskur som mina kryddväxter blev glada över. Dessa har nu övervintrat två år i rad utan minsta support från mig. Och de frodas som bara den. Även de som bara skulle vara ettåriga...