Trött men glädjefylld...

Lyckan spred sig snabbt i hela min kropp så fort jag vaknade och upptäckte att den skarpa smärtan lämnat mig för denna gång. Det är lika glädjefyllt varje gång som det värsta är över. 

Min huvudvärk var inte tillbaka till mitt numera normala tillstånd men på god väg. Och en trötthet hängde sig kvar som en tung blöt filt på mina axlar. Inte så konstigt efter den smärta som jag utsatts för än en gång.

Under morgonen han jag med lite fix i miljön på jobbet innan jag serverade frukosten. Och på förmiddagen hade jag Barnyoga med de äldre barnen. På min rast tog jag en rask promenad till Kalvholmen i solskenet. Nere vid vattnet lyckades jag fånga en stor och ståtlig svan på bild innan den graciöst simmade vidare.



Jag slutade tidigt och efter jobbet åkte jag in till Söderköping för underbar massage hos Gittan, mellis i solen vid SOK-stugan och vidare för nagelvård hos bästa Eva.
En skön eftermiddag helt enkelt!!