En längtan & En ihopslängd middag...

En lugn morgon hemma. Vaknade som alltid tidigt även om jag egentligen hade sovmorgon. Detta gjorde att jag hann med lite förberedelser inför min utbildning som startar på tisdag. Ser verkligen fram emot lite studier nu, det var länge sedan senaste, faktiskt året då Tindra föddes 2005. 

Hade tankar på att cykla till jobbet då det var sommarväder. Men ett bråkigt knä och en låg känsla gjorde att det ändå fick bli bilen. Tog en liten lugn promenad med Selma innan jag åkte till jobbet istället. 

Hade en bra dag på jobbet med mycket skapande, en hel del rörelse & hälsa (läsårets tema) och fina möten med både barn & vårdnadshavare. Precis så som det ska vara alltså. 

Slängde ihop en ta-vad-som-finns-i-kylen/skafferiet middag. Stekte upp kokt potatis och blandade i kyckling (konserverad), kokosmjölk, curry m.fl kryddor. Blev en mycket god och kryddstark krämig rätt, måste jag ändå få skryta med. 





En vacker solnedgång fick avsluta denna tisdag! Och självklart en kvart på min Fitnessplate future 3D. (Dessa hittar du hos TrendRehab och med rabattkoden Sandra får du 20% rabatt på hela sortimentet.)