Överraskning som ledde till glädjetårar...

Blev väckt av ett telefonsamtal kl 23.00 i förrgår kväll. Sedan kunde jag inte somna om eftersom jag redan hunnit sova två timmar. Dessutom var tankarna i full färd med att planera, både jobbet, studierna och privatlivet. Efter en stunds vridande och vändande i sängen gick jag upp. Då båda döttrarna var vakna passade jag på att ringa dem båda och prata lite. Sedan la jag mig i soffan och tittade på en Netflix-serie. Selma kom och gjorde mig sällskap. Vid 3-tiden lyckades jag somna och fick mig därmed en timmes sömn till innan mitt alarm ringde kl 04.00.

Var faktiskt oförskämt pigg ända fram till 20-tiden på kvällen.

En kreativ dag på jobbet med ommöblering, uppsättning av dokumentation och en hel del reflektioner tillsammans med Amanda. 
Sedan åkte jag ner till Gamleby och hämtade upp Tindra och Cornelia.



Under tiden hämtade Örjan upp Tindras kompis Stella vid tåget. När vi sedan kom hem så fick Tindra sig en stor överraskning när Stella knackade på dörren in till vardagsrummet. Det blev ett hjärtligt återseende som fick många ögon att tåras ordentligt.
Även Englas kompis Linnéa kom för att fira Tindra denna helg (hon fyller 16 år på söndag).

Grillade hamburgare med tillbehör till middag bjöds dessa fina ungdomar på.