Tillbaka i studentvärlden...


En bild som jag fångade på Selma igår kväll..

Äntligen är jag i gång med mina studier. Hade en heldag framför dataskärmen igår med introduktion, presentation, diskussioner och föreläsningar.



En hel del litteratur som ska läsas och tre uppgifter varav en gruppuppgift som ska vara inlämnade innan nästa heldag i början av december.

Jättekul att vara tillbaka i studentvärlden men undrar om det lilla jag går ber i tid på jobbet kommer att räcka. Det visar sig nog snart och då får jag överväga om jag behöver göra ytterligare förändringar.


Under kvällen kämpade vi vidare med taket i vardagsrummet. Mängder med spik och nubb drogs och rester av något tapetliknande som var upplimmat i taket togs bort, iallafall det som var lite löst. Vi har nu avverkat ett unka litet hörn. Detta kommer att ta tid, speciellt då det inte går att hålla på länge pga att det är jobbigt för axlar, nacke och armar plus att vi behöver dagsljuset.