Yr & trött...

Jag har under flera veckor drabbats av yrselattacker, en seghet och lätt illamående. Jag trodde att det berodde på att jag hade för mycket runt mig. Men nu vet jag att det beror på min järnbrist. Sen kanske allt det andra påverkar lite också...

Jag är tröttare än vanligt om morgnarna, det är inte längre lika lätt att kliva upp när alarmet ringer. Huvudvärken är skarpare. Sedan blir jag någorlunda pigg ett par timmar innan orken sakta börjar tryta igen.

Men jag tar mig igenom mina arbetsdagar och studierna, ofta med ett leende och lite gnäll emellanåt. Och jag vet att det återigen kommer att vända om några veckor när jag fått påfyllning av järn. 



Igår öppnade jag på jobbet 05.45 och sedan var det kvällsmöte fram till 20.00 i Söderköping. Så det var riktigt skönt att krypa ner i sängen sen...